Het ISO-gecertificeerde Traxgo blijft innoveren en zet met het lanceren van een state-of-the-art planningstool voor servicebedrijven een volgende stap in de verdere uitbouw van de unieke totaaloplossing TraxOne. Met deze modulaire software oplossing wil Traxgo KMO's helpen om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren. Het slimme en uiterst gebruiksvriendelijke TraxOne kan nu ook door servicebedrijven in uiteenlopende sectoren worden ingezet voor het volledige traject van planning tot en met facturatie, en verhoogt zo maximaal een efficiënte werking.
Hoe werkt een servicebedrijf met de TraxOne planningstool?
- Planning en opvolging
Taken voor externe medewerkers kunnen zeer eenvoudig worden ingepland via gebruiksvriendelijke en intuïtieve schermen. Door een koppeling met track-en-trace informatie heeft de operator op kantoor altijd zicht op de realtime situatie, waardoor indien nodig zeer snel kan worden bijgestuurd.
- - Op het terrein
Externe medewerkers zien de ingeplande taken op hun smartphone of tablet. Werktijden kunnen digitaal worden geregistreerd, klanten tekenen af na uitvoering van de werken.
- - Facturatie
Afgewerkte taken worden netjes & overzichtelijk door het systeem opgelijst en kunnen vervolgens gemakkelijk worden gefactureerd. Niet alleen behoort stress tot het verleden, maar bovendien bespaart men met TraxOne heel wat tijd en geld.
Meer informatie? Contacteer ons
10 redenen waarom servicebedrijven voor TraxOne kiezen:
- TraxOne is een volledig modulaire oplossing
- Directe koppeling met track-en-trace mogelijk
- Werkt platformonafhankelijk op alle systemen
- Eigen app voor mobiele toestellen
- Betalen enkel voor wat ze effectief gebruiken
- Uitbreidingen op maat van het bedrijf zijn mogelijk
- Hun externe medewerkers kunnen efficiënter werken
- Wij hebben een eigen team van ontwikkelaars
- Koppeling met bestaande pakketten kan
- Verbetering van het comfort van de medewerkers
TraxOne maakt voor KMO's het verschil in operationele planning, de verwerking van een bijna papierloze facturatie, en de directe communicatie met klanten en medewerkers.