Urenregistratie
Wanneer u aan urenregistratie doet in uw bedrijf, registreert u de gewerkte uren van uw werknemers. Die urenregistratie kan op allerhande manieren gebeuren. Zo kan ze handmatig ingevoerd worden via een formulier, een proces dat vrij tijdrovend is. Uw werknemers kunnen bijvoorbeeld ook aan de hand van de prikklok tijden registreren. Zo worden werktijden automatisch geregistreerd en opgenomen in de urenregistratie.
Verschillende registratiesystemen mogelijk
In- en uitchecken met de prikklok kan ter plaatse met een badge gebeuren, via de computer, een app of zelfs ook online. De gewerkte uren kan zowel de werknemer als de werkgever dan vervolgens in real time bekijken. Zo is het veel makkelijker om de gewerkte uren bij te houden en te zien waar eventuele tekorten of overschotten zich voordoen.
Aan de hand van een handige oplossing op maat die deze gegevens voor u centraliseert, verwerkt en bijhoudt, kunt u tal van administratieve taken elimineren. Contacteer ons vandaag nog voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek!
Meer informatie? Contacteer ons
Lees ook:
- Wetgeving rond CheckInAtWork
- Werfmelding
- Achterliggende reden van aanwezigheidsregistratie?
- Checkinatwork : De ideale tool om uw personeelsplanning op te volgen
- Planning software installatiebedrijven
- Verlof planning? Maak het uzelf makkelijk
- Aanwezigheidsregistratie in de bouw: artikel 1 en artikel 2
- Beheer van aanwezigheden